Piotr Bibik
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona www: www.napiecie.salama.pl
tel: 697400551
Doświadczenie zawodowe
Brak
Edukacja
Brak
Hobby
Automatyka domowa, nowe technologie, prowadzenie bloga
Umiejętności komputerowe
Brak
Szkolenia/kursy/uprawnienia
Jestem Menadżerem projektów marketingowych w TIM SA, firmie prowadzącej największą platformę e-commerce B2B (TIM.pl) i będącej największym (pod względem przychodów ze sprzedaży) dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce.

Z wykształcenia jestem elektromechanikiem, od lat interesuje się również elektroniką. Branżę elektrotechniczną znam zarówno z perspektywy wykonawcy, jak i handlowca, zaopatrzeniowca czy doradcy technicznego. Od 23 lat nieprzerwanie jestem aktywny jako praktyk, dla którego wykształcenie w zawodzie to jednocześnie hobby.

Szczególnie interesuję się aspektami dotyczącymi smart home. Pomagam instalatorom rozpocząć lub rozwinąć przygodę z instalacjami inteligentnych budynków – indywidualnie szkolę, doradzam oraz udzielam konsultacji. Jest autoryzowanym instalatorem i/lub doradcą w zakresie wielu systemów smart home oraz ofert dostawców rozwiązań elektrotechnicznych – lista ważniejszych szkoleń i certyfikatów na https://www.linkedin.com/in/piotrbibik/.

Wychodzę z założenia, że nie ma jak praktyka, jednak same umiejętności to za mało, by być dobrym elektrykiem. Należy zacząć od dobrego poznania potrzeb i oczekiwań inwestora, na podstawie których dobieramy właściwe produkty. Niezbędna jest też wiedza, jak wykonać instalację bezpieczną, a więc zgodną z aktualnymi normami i przepisami. Wszystko po to, by ewentualna awaria lub wypadek nie były – także dla klienta – dopiero początkiem prawdziwych kłopotów.