Cenne doświadczenie - Inteligentny dom
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna GRUPY Inteligentny dom Cenne doświadczenie
REKLAMA
REKLAMA

Cenne doświadczenie

Brak awataru
Tomasz

Witam

Jestem studentem i interesuje się systemami zabezpieczeń oraz automatyką budynkową. Na studiach mieliśmy standard KNX i programowanie w ETS4, wykonaliśmy projekt zabezpieczeń budynku oraz podłączaliśmy i programowaliśmy urządzenia pod centralę Versa 5 firmy satel. Sam do tego nauczyłem się Inventora i AutoCAD'a. Czytam również czasopisma Systemy alarmowe i twierdza. Niedługo będę robił uprawnienia SEP do 1KV.

Chciałem się poradzić jakie warsztaty lub szkolenia najlepiej przejść, aby zgromadzić wiedzę praktyczną dotyczącą zarówno automatyki budynkowej oraz systemów zabezpieczeń ?

Zastanawiałem się nad warsztatami firmy satel odnośnie centrali Integra, może był ktoś na takim szkoleniu ?

Dodam że po studiach będę się ubiegał o Licencję Pracownika Zabezpieczeń Technicznych I stopnia.

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Awatar użytkownika
Kamil M. Piach

To jedź na targi dom inteligentny w Warszawie. To będzie 1sze takie wydarzenie w Polsce teraz, a wiedzę możesz zdobyć dość sporą.

cytuj zgłoś nadużycie
Brak awataru
Tomasz

Dzięki o tych targach już słyszałem zamierzam się tam pojawić chociaż blisko nie mam.

cytuj zgłoś nadużycie
Brak awataru
Daniel Matoch
Kamil M. Piach
 

To jedź na targi dom inteligentny w Warszawie. To będzie 1sze takie wydarzenie w Polsce teraz, a wiedzę możesz zdobyć dość sporą.

A ile wstęp kosztuje jakbym chciał się wybrać? No ode mnie jest raczej kawałek do Warszawy, bo teraz się przeprowadziłem, ale bardzo lubię temat automatyzacji domów. jacy producenci tam się pojawią?

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
Tomasz

Daniel http://dominteligentny.pl/targi/wystawcy/