przydomowa elektrownia wiatrowa - Elektrownie wiatrowe
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna GRUPY Elektrownie wiatrowe przydomowa elektrownia wiatrowa
REKLAMA
REKLAMA

przydomowa elektrownia wiatrowa

Brak awataru
JAN M

Witam

Chcę zbudować przydomową elektrownię wiatrową. Nie mam żadnego doświadczenia w budowie takiego "sprzętu ". Przeczytałem dużo informacji w internecie. Piszę z prośbą o podzielenie się ze mną swoją wiedzą. Jak zbudować prądnicę wolnoobrotową o wydajności 500W?

Czytałem, że można zbudować taką prądnicę z alternatora, ale podpowiedzcie z jakiego pojazdu najlepiej?

Czekam na ciekawe podpowiedzi.

 

 

cytuj zgłoś nadużycie
Awatar użytkownika
Instytut OZE Sp. z o.o.

Polecam firmę Instytut OZE Sp. z o.o. Wykonują tego typu projekty, doradzają i prowadzą inwestycję od A do Z  www.instytutoze.pl oraz na stronie naszego serwisu http://ioze.pl/ogloszenia/projektujemy-zielone-elektrownie

 

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Awatar użytkownika
Maciej Kurzyk

A trzeba mieć jakieś pozwolenie czy koncesję? Jak to wygląda od strony papierkowej?

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
Alicja Kaczanowska

Podbijam temat. Jakieś pozwolenia? Papierki, ekspertyzy? To znaczy, znalazłam kilka firm zajmujących się ekspertyzami pod elektrownie wiatrowe, ale kompletnie nie wiem, jaka jest procedura na małą, przydomową elektrownię.

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
Piotr Akit

Zapraszam do kontaktu via PM, wszystko wytłumaczę ;) Pozdrawiam

cytuj pomógł zgłoś nadużycie
Brak awataru
Magda Bob