prąd w garażu proszę o sprawdzenie poprawności. - Elektroinstalatorzy - instalacje elektryczne
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna GRUPY Elektroinstalatorzy - instalacje elektryczne prąd w garażu proszę o sprawdzenie poprawności.
REKLAMA
REKLAMA

prąd w garażu proszę o sprawdzenie poprawności.

Brak awataru
damian śliwiński

Witam wszystkich.

Z mojego domu do garażu sąsiada szedł kabel L1, L2, L3, N, PE który był głównym źródłem zasilania jego garażu do czasu aż podłączył swój osobny kabel. Wtedy ja postanowiłem ten stary wykorzystać do rozciągnięcia prądu w moim garażu, niestety nie wiem jak to było podłączone u niego więc podłączyłem tak jak uważam za słuszne jednak nie jestem z zawodu elektrykiem więc proszę o sprawdzenie i ewentualne poprawy. Postaram się to wyjaśnić najprościej jak potrafię.

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA ZAINTERESOWANIE!.

W skrzynce garażowej zamontowałem duży bezpiecznik C20 na L1,L2,L3, bezpiecznik B25 na gniazdo do spawarki(takiego wymaga spawarka), B16 na inne gniazda, B10 na oświetlenie.

zdj. 1 - główna skrzynka w moim domu z zaznaczonym bezpiecznikiem odpowiedzialnym za kabel idący do garażu. B25

zdj.2 - skrzynka w garażu z niekompletnym podłączeniem (dla lepszego widoku)

zdj.3 - skrzynka z kompletnym podłączeniem.

1 - faza od gniazda spawarki

2 - faza od innych gniazd

3 - faza od oświetlenia

4 - fazy od gniazd zamontowanych w skrzynce.

1S - L1 od gniazd siłowych zamontowanych w skrzynce

2S - L2 od gniazd siłowych zamontowanych w skrzynce

3S - L3 od gniazd siłowych zamontowanych w skrzynce.

kable PE i N od gniazd siłowych połączyłem bezpośrednio do kostki oznaczonej PE i N na zdj.2gdyż na złączkach wago pisze 250V a na tych 450V,

kable PE i N od gniazd 230V i oświetlenia połączyłem za pośrednictwem złączek wago.

Moje pytania są takie: