Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser - UTRZYMANIE RUCHU
Farnell, An Avnet Company   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Phoenix Contact Sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser
drukuj stronę
poleć znajomemu

Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser

Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser
fot. Endress+Hauser

Skorzystaj z udogodnień, jakie daje zdalne wsparcie techniczne Endress+Hauser.

W dobie ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 wielu pracowników służb utrzymania ruchu i serwisu staje przed dylematem, jak – szybko i skutecznie – dokonywać zmian w konfiguracji urządzeń pomiarowych, przeprowadzać ich przeglądy czy uruchomienia bez wsparcia inżyniera serwisu na obiekcie. W sytuacji, gdy wizyta serwisowa nie może się odbyć, Endress+Hauser wspiera swoich klientów również zdalnie.

W ramach rozszerzenia zakresu usług serwisowych i uruchomienia usługi Visual Support, klienci Endress+Hauser mogą liczyć na pomoc doświadczonego inżyniera serwisu szczególnie wtedy, gdy wizyta na obiekcie nie może dojść do skutku. Skontaktuj się z Endress+Hauser, jeśli potrzebujesz pomocy:

  • przy wprowadzeniu zmian w konfiguracji urządzenia, podłączeniu przewodów, uaktualnieniu firmware
  • przy uruchomieniu zakupionego sprzętu
  • w zdiagnozowaniu problemu sprzętowego/aplikacyjnego.

Przykładowa sytuacja, kiedy Visual Support może zastąpić wizytę obiektową

Zakupione w Endress+Hauser urządzenie zostało zamontowane i czeka na uruchomienie, zgodnie z wykupionym pakietem. Jeśli ze względu na epidemię, wstęp inżyniera serwisu na teren obiektu jest niemożliwy, a jego pomoc przy uruchomieniu niezbędna, możesz skorzystać z pomocy zdalnej – Visual Support.

Jak to działa? Wybierz dogodną dla siebie opcję:

  • Aplikacja „SightCall Visual Support“ – pobierz aplikację na smartfon i skontaktuj się z Helpdeskiem Endress+Hauser Polska telefonicznie lub mailowo: +48 71 773 00 10, serwis.pl@endress.com w celu omówienia szczegółów supportu. link do QR kodu
  • Walizka RAS – za pomocą walizki RAS pracownik Endress+Hauser dokona niezbędnych ustawień i zmian bez Twojej pomocy, łącząc się z bezpośrednio z urządzeniem.
  • Posiadacze Field Expert SMT70 mogą otrzymać pomoc zdalną bez konieczności korzystania z aplikacji i walizki RAS.

Usługa jest oferowana bezpłatnie do 31.05.2020 r.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl