Google i jego społecznościowy projekt - GOOGLE - FACEBOOK - SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA - SIEC SOCJALNA - RELAMA
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Google i jego społecznościowy projekt
drukuj stronę
poleć znajomemu

Google i jego społecznościowy projekt

Google i jego społecznościowy projekt
fot. Technology Review

Pogłoski o tworzeniu przez Google nowej sieci społecznościowej pojawiły się po raz pierwszy pod koniec czerwca kiedy Kevin Rose CEO serwisu Gigg.com, umieścił na twitterze informację, że internetowy gigant pracował nad produktem konkurencyjnym dla Facebook'a. Ostatnie działania firmy - inwestycja w Zynga, producenta gier społecznościowych, wymagających do realizacji questów angażu grupy wirtualnych znajomych, dodatkowo podsyciły spekulacje o przygotowaniach do wejścia na rynek serwisów społecznościowych.

Google już posiada kilka e-produktów pozwalających na interakcję np Youtube,Google Talk,Google Reader oraz Blogger. Pomimo sukcesów jakimi cieszą się w/w serwisy Google ma problemy z udaną realizacją usługi ściśle dedykowanej społeczności internetowej. Sieć Orkut ma daleko mniejszą liczbę użytkowników niż Facebook( 100mln w porównaniu go 0,5 mld) i jest głównie popularna w Brazylii i Indiach.

Po tym próbowano zintegrować z pocztą Gmail dodatek Buzz, który nie spotkał się z poparciem społeczności ze względu na falę skarg dotyczących naruszenia prywatności. Google jeszcze nabył kilka mniejszych pomysłów jak microblogging czy dodgeball ale okazały się one niewypałami i zniknęły w szumie aktualnych wydarzeń.

Nick O'Neil ekspert sieci społecznościowych prowadzący bloga The Social Times oraz All Facebook mówi, żę Google desperacko szuka furtki, aby przekonać do siebie ludzi i tworzyć wielką sieć społecznościową ponieważ górujący Facebook zbiera komercyjnie istotne informacje,do których Google nie ma dostępu.

O'Neil kontynuuje, że dzielenie się treściami ze znajomymi dostarcza istotnych danych o użytkownikach ich zainteresowaniach i zachowaniach co może być wskazówką na temat odpowiednich wyników wyszukiwań w pewien sposób dedykowanych dla danego użytkownika oraz mogłoby ułatwić targetowanie reklam wyświetlanych konkretnej osobie. Potencjał sieci socjalnych jest ogromy i Google dobrze o tym wie.

http://www.technologyreview.com

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl