Philips Lighting najsilniejszą marką biznesową w konkursie Superbrands Polska 2010 - BIZNES - KONKURS - NAGRODA - SUPERBRANDS - PHILIPS LIGHTING - B2B
Farnell, An Avnet Company   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Phoenix Contact Sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Philips Lighting najsilniejszą marką biznesową w konkursie Superbrands Polska 2010
drukuj stronę
poleć znajomemu

Philips Lighting najsilniejszą marką biznesową w konkursie Superbrands Polska 2010

Philips Lighting najsilniejszą marką biznesową  w konkursie Superbrands Polska 2010

W piątej edycji konkursu Superbrands marka Philips Lighting znalazła się w gronie „Business Superbrands” - najsilniejszych marek biznesowych, działających w sektorze B2B. Tytuł Superbrands w kategorii produktów konsumenckich zdobyła także marka Philips.

Działająca od 15 lat w ponad 85 krajach, międzynarodowa organizacja Superbrands, po raz trzeci wyłoniła laureatów Business Superbrands w konkursie na najsilniejsze marki sektora B2B na polskim rynku. Jak podkreślają organizatorzy „nagroda ta jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla działu marketingu firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki”.

W Polsce o wyborze czołowych marek decyduje Rada Marek Superbrands, w której skład wchodzą eksperci z dziedziny marketingu oraz przedstawiciele mediów. Tytuł Business Superbrands zostaje przyznany jedynie niewielkiej liczbie marek (około 5% ocenianych przez Radę Marek).

Marki Philips oraz Philips Lighting zostały wyróżnione tytułem Superbrands po raz drugi z rzędu.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (2)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
Brak obrazka
przecie napisane: "Marki Philips oraz Philips Lighting"
No avatar
Gość
lighting? myślałem że philips robi lepszy marketing dla elektroniki użytkowej...
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl