PGE Obrót uruchamia nowoczesne Call Center - DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ - PODLASKIE - PGE OBRÓT - CALL CENTER
Farnell, An Avnet Company   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Phoenix Contact Sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności PGE Obrót uruchamia nowoczesne Call Center
drukuj stronę
poleć znajomemu

PGE Obrót uruchamia nowoczesne Call Center

PGE Obrót uruchamia nowoczesne Call Center

Krótszy czas oczekiwania na połączenie, szybszy dostęp do informacji i nowatorska technologia to udogodnienia, z których od dziś mogą skorzystać klienci PGE Obrót S.A. z woj. podlaskiego. Klienci z pozostałych województw, w których energię dostarcza gospodarstwom domowym głównie ta Spółka, do końca roku będą sukcesywnie włączani do systemu. Do tej pory z usług infolinii korzystali jedynie odbiorcy energii z woj. łódzkiego.

 – Obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające, dlatego zmieniamy się dla Klienta. Nowy system sprawi, że do Call Center będzie można się w sposób łatwy i szybki dodzwonić z każdego miejsca w kraju – mówi Alicja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

Dostępność to tylko jedno z udogodnień. System będzie „inteligentny”. Obsada konsultantów zostanie dostosowana do liczby klientów oczekujących na danej linii. Monitoring pozwoli na rejestrację numeru telefonu osoby, która starała się skontaktować, aby móc do niej oddzwonić.

 – Wdrożenie tego systemu traktujemy jako projekt priorytetowy. Dotąd Klienci z naszego rynku historycznego, czyli obszaru, na którym Spółka dostarcza energię elektryczną dla gospodarstw domowych, zasięgali informacji głównie w Biurach Obsługi Klienta. Teraz będą mieć dodatkowy, alternatywny kanał kontaktu: Call Center – mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

Klienci, którzy dziś załatwiają swoje sprawy w Biurach Obsługi Klienta zyskają komfort telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami.

Od 18 lutego br. z nowoczesnego Call Center będą mogli skorzystać klienci Spółki z woj. podlaskiego. Do końca roku  sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw: mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego.

Źródło: PGE

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (2)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
No avatar
Moszek Kicbaum
zamiast tej super nowoczesnej infolinii lepiej byście uruchomili elektroniczne biuro obsługi klienta we wszystkich województwach, bo dla Białegostoku eBOK jak nie powstał tak dalej nie istnieje, chociaż widze, że w innych województwach działa
No avatar
Gość
I jaki jest numer na te infolinie? bo na racunku nic takiego nie mam
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl