Stylistyka produktów nabiera coraz większego znaczenia - SONY - STYLISTYKA - WZORNICTWO
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Stylistyka produktów nabiera coraz większego znaczenia
drukuj stronę
poleć znajomemu

Stylistyka produktów nabiera coraz większego znaczenia

Stylistyka produktów nabiera coraz większego znaczenia
Europejczycy zwracają coraz większą uwagę na wzornictwo i chcą, by ich telewizory dobrze się prezentowały podczas chwil spędzanych w Święta z rodziną i znajomymi.

W okresie tegorocznego Bożego Narodzenia aż 64% Europejczyków postanowiło oszczędzać i bawić się w domu, zamiast wzorem lat ubiegłych szaleć na zorganizowanych imprezach – wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie Sony przez niezależny podmiot. Oznacza to, że kluczową rolę w tworzeniu atmosfery rozrywki będzie odgrywał domowy telewizor, który posłuży między innymi do oglądania radosnych programów świątecznych, do gier i do oglądania najnowszych filmów z płyt DVD i Blu-ray. Wyniki ankiety pokazują, że dla 53% Europejczyków od wielkości telewizora ważniejszy jest jego wygląd. I kto mówi, że wielkość ma znaczenie! Co więcej, zdaniem 58% z ponad 5000 respondentów telewizor będzie ważnym elementem świątecznej zabawy i rozrywki z rodziną i przyjaciółmi. Widać więc, że wymagający nabywcy ze starego kontynentu nie tylko poświęcają coraz więcej uwagi wzornictwu, ale i chcą zaimponować swoim stylem znajomym i rodzinie!

Przeprowadzona w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech pokazała, że 64% kupujących nowy telewizor za niezwykle ważne uważa jego wzornictwo. Warto o tym pamiętać, przeznaczając oszczędności z pozostania w domu na specjalny prezent świąteczny dla bliskiej sobie osoby.

„Nabywcy oczekują obecnie od domowych systemów coraz większych możliwości, nie tylko w sensie funkcjonalnym, lecz także we wzornictwie odzwierciedlającym indywidualny styl życia”, komentuje Tak Kawagoi, dyrektor w Europejskim Centrum Projektowania Sony. „Stylistyka produktu na ogromne znaczenie. Jako Sony uważamy, że telewizor powinien nie tylko tworzyć harmonijną całość z wystrojem domowego wnętrza, lecz także móc odgrywać główną rolę w domowej rozrywce. Jestem przekonany, że w tegoroczne Boże Narodzenie bardzo wiele telewizorów będzie służyło do wspólnych gier na konsolach i oglądania filmów!”


Informacje uzupełniające
  • Ankietę przeprowadzono wśród czytelników z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Włoch
  • W ankiecie, przeprowadzonej przez niezależną agencję GlideInsight, wzięło udział 5055 osób


Sony
follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl