Farnell element14   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Phoenix Contact Sp. z o.o.   Fluke Europe B.V.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna ARTYKUŁY Automatyka Gdy niezawodność maszyn i ciągłość produkcji są najważniejsze. Czy nie stracisz głowy w sytuacji awaryjnej?
drukuj stronę
poleć znajomemu

Gdy niezawodność maszyn i ciągłość produkcji są najważniejsze. Czy nie stracisz głowy w sytuacji awaryjnej?

Znasz to uczucie, gdy dochodzi do nieplanowanego wyłączenia? Każda godzina kosztuje dziesiątki tysięcy, a zegar tyka. W najlepszym przypadku będziesz musiał tylko zaczekać na niezbędne części zamienne, które zostaną przesyłane pilną przesyłka kurierską.

Ten scenariusz jest jednym z wielu, w których by uniknąć stresu decydujemy się na outsorcing obsługi awarii do zewnętrznych firm.

Takie postępowanie to przede wszystkim spokój podejmowania decyzji i bezpieczeństwo zapewnienia ciągłości produkcji. Dobry partner serwisowy zdejmie z twoich barków ciężar ciągłej niepewności kolejnych kosztów, przewidując w rzetelny sposób realny budżet konserwacji urządzeń. W twoim budżecie nie zabraknie pieniędzy na niespodziewane wydatki. Partner dodatkowo wykona całą pracę związaną z planowaniem i przewidywaniem terminów konserwacji, aktualizacji, modernizacji i wymian urządzeń.

Bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem wśród ofert serwisowych są produkty serwisowe DrivePro®  dedykowane dla napędów elektrycznych Danfoss Drives. Uzyskaj jak najwięcej z Twojego systemu napędowego w czasie całego cyklu eksploatacji. Dzięki ofercie DrivePro® dla przetwornic częstotliwości Danfoss VLT® i VACON® otrzymasz usługi, które wykraczają poza zwykłe rozwiązywanie problemów, konserwację, naprawy i wymiany. Będziesz mógł proaktywnie wpływać i poprawiać produktywność, wydajność i niezawodność. Możesz spać spokojnie, wiedząc, że nie będzie żadnych przykrych, nieplanowanych kosztów.

W zakładzie laktozy Arla Foods Ingredients w Zachodniej Danii Menadżer ds. konserwacji, Simon Arentoft, ma osobiste doświadczenia z ofertą usług DrivePro®. Jaka jest jego opinia?
„Mamy jeden punkt kontaktu serwisowego dla napędów i wiemy, do kogo się zwrócić w nagłych sytuacjach. Możemy polegać na szybkiej reakcji Danfoss, co oznacza, że możemy tak planować serwis, by uniknąć opóźnień w produkcji w przypadku wystąpienia problemu”.
Usługi DrivePro® obejmują cały czas życia produktu, od planowania wdrożenia, przez montaż i uruchomienie, cały okres produktywnej pracy, aż do końca eksploatacji i wymiany. Uzyskując specjalistyczną pomoc na odpowiednich etapach życia produktu, możesz znacznie poprawić ogólną wydajność i efektywność systemu. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, gdy rozważamy czas eksploatacji maszyn na okres kilkunastu lat i dłużej.

Oferta DrivePro® to między innymi następujące korzyści:

  • Najdłuższa w branży ochrona gwarancyjna, do sześciu lat,
  • Wsparcie w zakresie dostaw części zamiennych, również długo wycofaniu urządzeń z oferty,
  • Dostawy 24/7 bezpośrednio z fabryki lub z regionalnego centrum logistyki serwisowej,
  • Jeden telefon, jeden punkt kontaktu by zgłosić problem,
  • Zawsze oryginalne części zamienne,
  • Autoryzowany zespół doświadczonych i kompetentnych inżynierów serwisu.

Jaka jest wartość dobrego serwisu?

Czy można naprawdę przypisać wartość do czegoś tak niematerialnego jak serwis? Jeśli twoje napędy działają w warunkach eksploatacyjnych zgodnych z zaleceniami producenta, typowy scenariusz cyklu życia wygląda następująco: jeśli nie stosowano odpowiedniej konserwacji każdy napęd działa niezawodnie, rzadko, ale możliwe, że wystąpi losowa usterka w czasie całego życia produktu. Wydajność i wartość spadają stopniowo wraz ze starzeniem się podzespołów, aż w końcu urządzenie osiąga koniec zaprojektowanego cyklu życia, zostaje wymienione i cykl rozpoczyna się od nowa.

 1. Cykl życia napędu w przypadku pracy w warunkach eksploatacyjnych zgodnych z zaleceniami producenta
W przypadku bardzo ciężkich warunków pracy napęd pracuje z parametrami eksploatacji innymi niż te zakładane przy projektowaniu urządzenia. Po upływie okresu gwarancji urządzenie szybko traci wartość użytkową z powodu szybszego starzenia się podzespołów.
 
2. Cykl życia napędu przy pracy w trudnych warunkach eksploatacji

 
Jeśli oprócz trudnych warunków pracy procesy instalacji i przekazania do eksploatacji nie były optymalne, prowadzi to do dodatkowej utraty wartości. Spadek wydajności ma miejsce już zaraz na początku cyklu życia nowego systemu.
 

3. Cykl życia napędu w trudnych warunkach przy przekazaniu do eksploatacji po nieoptymalnej instalacji i uruchomieniu

 
W tym przypadku możemy docenić rzeczywistą wartość dobrego zarządzania cyklem życia przez ekspertów w zakresie napędów. Dzięki terminowym działaniom w postaci konserwacji, aktualizacji i ostatecznie renowacji na koniec cyklu życia produktu, wartość i poziom wydajności Twojej instalacji rośnie.
 
4. Cykl życia napędów przy efektywnym zarządzaniu cyklem życia


 
Oferta produktów serwisowych DrivePro® jest zaprojektowana tak, aby zapewnić Ci specjalistyczne wsparcie i umożliwić opracowanie najlepszego scenariusza zarządzania cyklem życia układu napędowego. Gdy my i nasi Partnerzy, przejmujemy odpowiedzialność za konserwację napędów, Ty możesz poświęcić czas wszelkim innym kwestiom operacyjnym i mieć pewność, że program konserwacji znajduje się w dobrych rękach.

A co konkretnie DrivePro® zapewnia Tobie?

  • Usługi DrivePro® zwiększają wartość Twojej produkcji. Zyskujesz niezawodność, przewidywalność i spokój ducha.
  • Eksperci DrivePro® zapewniają know-how: rozumieją Twoje potrzeby, znają technikę napędową, Twoja branżę i wymagania biznesowe.
  • Dzięki usługom DrivePro® masz dostęp do najnowszych, innowacyjnych zmian w ofercie, aktualizacji opcji i oprogramowania. Jesteś zawsze liderem technologii.


Rozumiemy potrzeby Twoich aplikacji, dzięki czemu możemy z przekonaniem przekazywać rekomendacje na przyszłość.

Gdy niezawodność maszyn i ciągłość produkcji są najważniejsze, usługi DrivePro® zapewnią Ci bezpieczeństwo.

 
Cyfryzacja, technologie zdalnego monitorowania pracy maszyn, usługi analityczne wyprzedające możliwe zdarzenia awaryjne są także elementem oferty usług zarządzania cyklem życia urządzeń napędowych Danfoss. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, dodatkowe informacje znajdziesz w poniższym filmie pod tytułem „Danfoss Drives – Improving services through digitalization”.

Możesz także dowiedzieć się więcej o usługach DrivePro®, oglądając film pod tytułem „DrivePro® Life Cycle services”.

follow us in feedly
Średnia ocena:
 
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
Danfoss Poland Sp. z o.o.
Danfoss Poland Sp. z o.o.
ul. Chrzanowska 5, Grodzisk Mazowiecki
tel.  022 7550700
fax.  022 7550701
$nbsp;
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl