Z informacji Radia Zet dowiadujemy się ze w Wielkiej Brytanii wpływy z reklamy internetowej przekroczyły wpływy z reklamy telewizyjnej. W Polsce niepodzielnie króluje telewizja, posiadając połowę tortu reklamowego. Jednak rynek marketingu zmienia się. Internet zajmuje już drugie miejsce pod względem wpływów z reklamy, wyprzedzając radio i prasę. Eksperci przewidują, że za kilka lat również w naszym kraju stanie się dominującym medium reklamowym.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.