Farnell element14   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Phoenix Contact Sp. z o.o.   Fluke Europe B.V.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności element14: Sukces zegarka firmy Apple zależy od Chin
drukuj stronę
poleć znajomemu

element14: Sukces zegarka firmy Apple zależy od Chin

element14: Sukces zegarka firmy Apple zależy od Chin

Olbrzymi popyt czyni Chiny kluczowym rynkiem, od którego zależeć będzie sukces nowego zegarka smartwatch firmy Apple, gdyż nawet 50 proc. dorosłych osób w Chinach planuje zakup zegarka smartwatch w ciągu najbliższych pięciu lat. Dane uzyskaliśmy dzięki inicjatywie Engineering A Connected World, na podstawie badania przeprowadzonego wśród społeczności element14 Community, największej na świecie społeczności online skupiającej ponad 300 tys. inżynierów rozwiązań elektronicznych.

Jak dowodzi ankieta przeprowadzona wśród 3500 dorosłych osób z Ameryki Północnej, Europy, Azji oraz Australii, apetyt na urządzenia do noszenia jest wyraźnie wyższy w Chinach niż w pozostałych regionach, w które celuje firma Apple, wprowadzając swój produkt na rynek. Szesnaście procent dorosłych z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych planuje zakup zegarka smartwatch. Podobnie niskie zainteresowanie zaobserwowano w Australii (18%), we Francji (19%) i w Niemczech (26%).

Popyt konsumencki jest najwyższy w Indiach, plasując się na poziomie 53 proc. dorosłych, którzy chcą kupić takie urządzenie, jednak Apple nie planuje tam premiery swojego produktu.

Ekspansja firmy Apple w Azji jest wyraźnie widoczna w ostatnim kwartalnym zestawieniu zysków (PDF) firmy. Według liczb ostatni kwartał to pierwszy raz w ośmioletniej historii produktu, kiedy sprzedaż iPhone'a w Chinach przewyższyła w zeszłym kwartale tę w Stanach Zjednoczonych.

Badanie społeczności element14 Community sugeruje, że impet może zostać podtrzymany dzięki premierze zegarka Apple Watch, a sprzedaż firmy Apple w Chinach może w końcu przyćmić tę notowaną w Europie.

 – Naszym celem jest wzajemne łączenie ze sobą inżynierów, łączenie ich z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi oraz ważnymi pomysłami, dlatego zrozumienie reakcji i popytu na nowe technologie jest kluczowe w kontekście wypełniania naszej misji. Kiedy spojrzymy na tę premierę za rok, spodziewamy się zobaczyć sytuację, w której to Chiny, a nie tradycyjne rynki firmy Apple, będą odpowiedzialne za napędzanie rozwoju z perspektywy przyjęcia produktu wśród klientów – powiedział Christian Defeo, menedżer ds. dostawców elektronicznych i innowacji w element14.

Badanie zostało przeprowadzone w ramach inicjatywy Engineering a Connected World  firmy element14, opracowanej w celu tworzenia innowacyjnych rozwiązań codziennych problemów i zmieniania rzeczy przeciętnych w nieprzeciętne. Więcej informacji znaleźć można na stronie element14.com.

    follow us in feedly
    REKLAMA

    Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

    Zapisz się
    Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
    Komentarze (0)
    Dodaj komentarz:  
    Twój pseudonim: Zaloguj
    Twój komentarz:
    dodaj komentarz
    Farnell element14
    Farnell element14
    ul. Canal Road , Leeds
    tel.  00 800 121 29 67
    $nbsp;
    REKLAMA
    REKLAMA
    Nasze serwisy:
    elektrykapradnietyka.com
    przegladelektryczny.pl
    rynekelektroniki.pl
    automatykairobotyka.pl
    budowainfo.pl