Grodno chce rozwijać ofertę oświetlenia LED - LED - FOTOWOLTAIKA - DYSTRYBUCJA - GRODNO
Farnell, An Avnet Company   Phoenix Contact Sp. z o.o.   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Fluke Europe B.V.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Grodno chce rozwijać ofertę oświetlenia LED
drukuj stronę
poleć znajomemu

Grodno chce rozwijać ofertę oświetlenia LED

Grodno chce rozwijać ofertę oświetlenia LED
fot. Grodno

Do końca roku finansowego 2016/2017 firma Grodno planuje dalszy rozwój własnej oraz franczyzowej sieci sprzedaży, a w dłuższej perspektywie nie wyklucza akwizycji  poinformował prezes Andrzej Jurczak. Ponadto oferta dystrybutora ma zostać poszerzona o nowoczesne oświetlenie LED oraz fotowoltaikę.

 – Do końca bieżącego roku finansowego, tj. końca marca 2016 roku planujemy otworzyć 5 nowych punktów sprzedaży. Prowadzimy także rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, które są na różnych etapach zaawansowania. Elementem strategii naszego rozwoju są akwizycje. Dotychczasowe doskonale pokazują, jak bardzo umacniamy naszą pozycję rynkową dzięki przejęciom. Dzięki zakupowi części Elektromagu pod koniec roku 2014 przyłączyliśmy do naszej sieci oddział w Brwinowie, a dzięki przejęciu w 2011 roku ośmiu punktów sprzedaży Ostel zaistnieliśmy w południowo-wschodniej części Polski, gdzie obecnie mamy silną pozycję. W kolejnych latach kontynuujemy realizację strategii i zamierzamy rozwijać sieć sprzedaży punktów własnych i franczyzowych – powiedział Jurczak.

Zgodnie z zapowiedzią Grodno zawarło umowę zakupu części przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic, dzięki czemu powiększyło sieć sprzedaży o trzy punkty handlowe. Po transakcji sieć hurtowni liczy już 49 własnych punktów sprzedaży oraz 1 franczyzowy. 

Drugim filarem rozwoju jest zwiększanie dostępnego asortymentu. Obecnie Grodno oferuje 24 tys. artykułów, na koniec roku finansowego 2016/2017 planuje udostępnić swoim klientom 35 tys. produktów. W szczególności spółka zamierza rozwijać ofertę dla przemysłu, nowoczesne oświetlenie LED i konsumenckie oraz fotowoltaikę.

 – Naszym najnowszym segmentem, w który weszliśmy jest klimatyzacja i wentylacja – dodał prezes Jurczak i podkreślił, że celem spółki jest budowanie rentowności dla akcjonariuszy.

Od 9 października 2015 r. spółka jest notowana na GPW, gdzie przeniosła się z rynku NewConnect.

Źródło: money.pl

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl