Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 19 marzec 2024
Integra Software Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania
miejsce pracy: Piła/wielkopolskie
Zakres obowiązków:
Umiejętności, które powinieneś posiadać:
- Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku
Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
- Płynność w obsłudze komputerów stacjonarnych, laptopów oraz urządzeń mobilnych
Sprawnie i z łatwością obsługujesz te urządzenia oraz potrafisz zarządzać ustawieniami systemowymi
- Zdolności komunikacyjne
Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem
- Zorientowanie na szukanie rozwiązań
Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie
- Umiejętności pracy zespołowej
Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników
Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania
- Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników
Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania
- Ewidencjonowanie i raportowanie obsługiwanych zgłoszeń
Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować
- Przeprowadzanie podstawowych testów nowych wersji oprogramowania
Sprawdzasz i analizujesz poprawność działania rozwiązań IT oraz zgłaszasz wykryte problemy
Wymagania:
Co możesz u nas osiągnąć?
- Możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży
Tworzymy systemy dla tysięcy osób, które każdego dnia używają przez wiele godzin naszego oprogramowania. Masz realny wpływ na poprawne funkcjonowania firm naszych Partnerów - Nie tylko „wsparcie techniczne”, ale też inne wyzwania
Nie lubisz siedzieć tylko przy wsparciu technicznym? Rozumiemy to. Oferujemy i zapewniamy możliwość działania w różnych obszarach, w których będziesz się mógł rozwijać i spełniać. - Od pierwszego dnia zostaniesz objęty kompleksowym procesem onboardingu
Wspólnie będziemy dążyć do tego, abyś poznał naszą firmę, zespół, wdrażane rozwiązania i stał się jak najlepszy w tym co robisz - Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT ( m.in. zdalnego wsparcia technicznego, serwisu oprogramowania, testowania ) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.
Co jest mile widziane?
- Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego
Twoje dotychczasowe doświadczenie będzie pomocne przy codziennych angażach
- Podstawowa znajomość w zakresie obsługi programów magazynowo-sprzedażowych
Jeśli wcześniej korzystałeś z takiego rodzaju programu to takie doświadczenie będzie przydatne
- Jeśli korzystałeś z branżowego oprogramowania dla firm z branży motoryzacyjnej
Dodatkowy plus, jeśli znasz systemy z danymi serwisowo-naprawczymi, oprogramowanie diagnostyczne, programy i aplikacje do zarządzania serwisami - Zainteresowanie branżą IT i Automotive
Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/konsultant-ds-wsparcia-i-serwisu-oprogramowania_8835124.html?utm_content=konsultant-ds-wsparcia-technicznego_informatyka-administracja_pila_5890570
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w ciekawych projektach
- Dodatkowe premie dotyczące projektów
- Premie świąteczne
- Rozwój zawodowy (profesjonalne szkolenia)
- Udział w targach branżowych
- Indywidualne zajęcia dot. nauki języków obcych
- Wewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje
Prywatna opieka medyczna
- Karta Multi sport, szkoła pływania
- Karnety do kina i teatru
- Imprezy integracyjne
- Lokalizacja firmy blisko centrum
- Pizza Day, świeże owoce
- Komfortowe warunki pracy
- Nowoczesny sprzęt komputerowy
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/konsultant-ds-wsparcia-i-serwisu-oprogramowania_8835124.html?utm_content=konsultant-ds-wsparcia-technicznego_informatyka-administracja_pila_5890570
Oferta nieaktualna