Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 06 kwiecień 2024
TRAKCJA S.A.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista w Dziale IT / Help Desk
miejsce pracy: Wrocław/dolnośląskie
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
- Nadawanie uprawnień dla użytkowników;
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach;
- Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja;
- Realizacja procesów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
- Udział w testowaniu nowych rozwiązań.
Wymagania:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w Dziale HelpDesk lub pokrewnym;
- Dobra znajomość obsługi komputerów, oraz urządzeń peryferyjnych;
- Wiedza w rozwiązaniach pracy grupowej MS365;
- Podstawowa znajomość usług i infrastruktury sieciowej;
- Nastawienie na współpracę i chęć pomocy;
- Samodzielność, umiejętność organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
- Komunikatywność.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-w-dziale-it-help-desk_8945617.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_wroclaw_5952172
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach;
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika;
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny;
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii);
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami;
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracownika (500-5000zł brutto).
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-w-dziale-it-help-desk_8945617.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_wroclaw_5952172