PGE zwleka z podpisaniem umowy sponsora Baltic Arena - EURO 2012 - PGE ARENA GDAŃSK - BALTIC ARENA - SPONSOR - LOTOS
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności PGE zwleka z podpisaniem umowy sponsora Baltic Arena
drukuj stronę
poleć znajomemu

PGE zwleka z podpisaniem umowy sponsora Baltic Arena

PGE zwleka z podpisaniem umowy sponsora Baltic Arena
źródło: baltic-arena.eu

Plebiscyt mający wyłonić nazwę stadionu w Gdańsku ogłoszono jesienią 2009 roku. Swoje oferty złożyły dwie firmy: PGE i Lotos. Wygrało PGE, ponieważ jej oferta była korzystniejsza cenowo: koncern zaproponował 35 mln zł za nazwę "PGE Arena Gdańsk", którą stadion miałby tytułować się przez 5 lat.

Pomimo, że rozstrzygnięcie plebiscytu miało miejsce pod koniec ubiegłego roku, umowa nie została podpisana. Data graniczna na podpisanie umowy (zawarta w warunkach konkursu) minęła 7 kwietnia. PGE poprosiło o przesunięcie tego terminu o 60 dni, na co uzyskała zgodę BIEG (Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Sp. z o.o.). Regulamin plebiscytu nie uwzględniał żadnych karach umownych dla firmy zwlekającej z podpisaniem umowy.

Eksperci twierdzą, że PGE mogło zarobić kilkaset tysięcy zł nawet z samego faktu, iż mówi się, że firma zostanie sponsorem stadionu.

- Skandalem jest, iż ktoś przez pół roku nie płaci, a lansuje markę - powiedział Kazimierz Koralewski, radny PiS.

Piotr Skiba, radny PO, jest zaniepokojony tym stanem rzeczy. - Poprosimy prezydenta o wyjaśnienia - mówi.

Co w tej sprawie ma do powiedzenia prezes BIEGu?

- Może błąd został popełniony - uważa Ryszard Trykosko. - Ale to już jest musztarda po obiedzie. PGE przysłało projekt umowy. Analizujemy ją, mam nadzieję, że szybko ją podpiszemy. Co będzie, jeśli nie podpiszemy? Wówczas zastanowimy się, czy rozmawiać z Lotosem, czy ogłaszać nowy konkurs - dodaje.

Marcin Kamola z Zespołu Doradców Gospodarczych TOR twierdzi, że wpisanie kar do regulaminu konkursu byłoby bardzo trudne.

 - To nie przetarg, gdzie występuje tzw. okres związania ofertą. Przypadek z PGE powinien dać do myślenia miastom, które także chcą szukać sponsorów nazw stadionów, czy nie lepiej, zamiast ogłaszać konkursy, negocjować z firmami w zaciszu gabinetów - mówi Kamola.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl