Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych - BOSCH REXROTH - HYDRAULIKA PRZEMYSŁOWA - TRAMWAJE - IVECO - LOAD SENSING
Farnell, An Avnet Company   Phoenix Contact Sp. z o.o.   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Fluke Europe B.V.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych
drukuj stronę
poleć znajomemu

Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych

Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych
fot. Bosch Rexroth

Nowy pojazd drogowo-szynowy MWMB służy m.in. do wkolejania tramwajów po wypadnięciu z szyn lub holowania uszkodzonych wagonów.

Małopolska Wytwórnia Maszyn Brzesko Sp. z o.o., producent pojazdów specjalistycznych i maszyn zaprezentowała w ostatnim czasie, nowy produkt: pojazd drogowo-szynowy przeznaczony do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych. Do zakresu jego możliwości wchodzą m.in.: wkolejanie tramwajów po wypadnięciu z szyn lub holowanie uszkodzonych wagonów.

Pojazd wykonany jest na podwoziu IVECO Trakker AD380T41o dopuszczalnej masie całko witej 26 ton (). Nowy pojazd MWM Brzesko został oznaczony symbolem DS-1. Wyposażony jest w szynowe wózki jezdne, umożliwiające jazdę po torach z prędkością do 10 km/godz.

Do napędu wózków jezdnych zastosowano hydrostatyczny układu jazdy typu otwartego.

Układ napędowy zbudowano przy współpracy i na komponentach hydraulicznych firmy Bosch Rexroth Sp. z o.o.

Istotną zaletą zastosowanego napędu hydrostatycznego jest możliwość przenoszenia dużej mocy w układzie napędowym przy niewielkich gabarytach elementów hydraulicznych.

 Schemat ideowy hydrostatycznego układu jazdy pojazdu szynowego DS1

Schemat ideowy hydrostatycznego układu jazdy pojazdu szynowego DS1

 

Głównymi elementami układu hydraulicznego są: pompa wielotłokowa osiowa o zmiennej wydajności z regulatorem typu „load sensing” (LS), charakteryzująca się kompaktową budowa, o ciśnieniu roboczym 350 bar, a maksymalnym 400 bar z możliwością montowania na przystawce odbioru mocy oraz silniki wielotłokowo- promieniowe typu MCR5 D380 bezpośrednio przenoszące napęd na koła jezdne, wyposażone w hamulce postojowe oraz czujniki prędkości obrotowej.

Nowy pojazd drogowo-szynowy MWMB służy m.in. do wkolejania tramwajów po wypadnięciu z szyn lub holowania uszkodzonych wagonów.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
Bosch Rexroth Sp. z o.o.
Bosch Rexroth Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 102/104, Warszawa
tel.  +48 22 738 18 00
$nbsp;
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl