Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych - BOSCH REXROTH - HYDRAULIKA PRZEMYSŁOWA - TRAMWAJE - IVECO - LOAD SENSING
Farnell, An Avnet Company   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Fluke Europe B.V.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych
drukuj stronę
poleć znajomemu

Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych

Pojazd drogowo-szynowy do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych
fot. Bosch Rexroth

Nowy pojazd drogowo-szynowy MWMB służy m.in. do wkolejania tramwajów po wypadnięciu z szyn lub holowania uszkodzonych wagonów.

Małopolska Wytwórnia Maszyn Brzesko Sp. z o.o., producent pojazdów specjalistycznych i maszyn zaprezentowała w ostatnim czasie, nowy produkt: pojazd drogowo-szynowy przeznaczony do obsługi technicznej trakcji pojazdów szynowych. Do zakresu jego możliwości wchodzą m.in.: wkolejanie tramwajów po wypadnięciu z szyn lub holowanie uszkodzonych wagonów.

Pojazd wykonany jest na podwoziu IVECO Trakker AD380T41o dopuszczalnej masie całko witej 26 ton (). Nowy pojazd MWM Brzesko został oznaczony symbolem DS-1. Wyposażony jest w szynowe wózki jezdne, umożliwiające jazdę po torach z prędkością do 10 km/godz.

Do napędu wózków jezdnych zastosowano hydrostatyczny układu jazdy typu otwartego.

Układ napędowy zbudowano przy współpracy i na komponentach hydraulicznych firmy Bosch Rexroth Sp. z o.o.

Istotną zaletą zastosowanego napędu hydrostatycznego jest możliwość przenoszenia dużej mocy w układzie napędowym przy niewielkich gabarytach elementów hydraulicznych.

 Schemat ideowy hydrostatycznego układu jazdy pojazdu szynowego DS1

Schemat ideowy hydrostatycznego układu jazdy pojazdu szynowego DS1

 

Głównymi elementami układu hydraulicznego są: pompa wielotłokowa osiowa o zmiennej wydajności z regulatorem typu „load sensing” (LS), charakteryzująca się kompaktową budowa, o ciśnieniu roboczym 350 bar, a maksymalnym 400 bar z możliwością montowania na przystawce odbioru mocy oraz silniki wielotłokowo- promieniowe typu MCR5 D380 bezpośrednio przenoszące napęd na koła jezdne, wyposażone w hamulce postojowe oraz czujniki prędkości obrotowej.

Nowy pojazd drogowo-szynowy MWMB służy m.in. do wkolejania tramwajów po wypadnięciu z szyn lub holowania uszkodzonych wagonów.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
Bosch Rexroth Sp. z o.o.
Bosch Rexroth Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 102/104, Warszawa
tel.  +48 22 738 18 00
$nbsp;
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl